Закон "Про захист прав споживачів"

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" №1023-XII від 12.05.1991, парфюмерно-косметичні товари входять в перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню або обміну. У документі вказано наступне: "Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний їм по призначенням ".

Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 «Про реалізацію окремих положень Закону України" Про захист прав споживачів "» затверджено Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну / поверненню:

парфюмерно-косметичні вироби;

засоби особистої гігієни;

спідня білизна;

дитячі товари;

інструменти для манікюру і педикюру

і інші товари, не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.

Що можна повернути?

Ми завжди намагаємося йти назустріч нашим клієнтам. Ви можете повернути товар протягом 3х днів, якщо:

товар не входить до Переліку, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994

отримали товар неналежної якості;

вміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);

товар не був у вживанні і не має слідів використання;

товар повністю укомплектований, є його оригінальна упаковка;

товар саме той, який був проданий нашим магазином.

Процедура обміну і повернення товару:

Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку і виявили виробничий брак) - надішліть нам на електронну пошту magiynails@gmail.com або вайбер 0636443535, c позначкою «Повернення»: 1) фотографію товару, на якій видно шлюб / дефект, 2) фотографію етикетки і 3) фотографію упаковки.

Упаковка повинна бути сіх поранена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін / повернення товару неможливий.

Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.

Повернення коштів.

Грошові кошти повертаються банківським переказом на реквізити, зазначені покупцем. Повернення грошових коштів займає в середньому до 5 робочих днів після отримання повернутого товару на склад.

Ми рекомендуємо:

При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку у присутності нашого кур'єра або співробітника Нової Пошти / Укрпошти / пункту самовивозу. Ви завжди можете оцінити товар візуально при отриманні, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.

Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.

Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті / Укрпошті / пункті самовивозу.

Якщо ви прийняли замовлення, розплатилися, відпустили кур'єра, покинули поштове відділення або пункт самовивозу, це означає, що куплений товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.

Додаткова інформація:

Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті.

Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.

Зверніть увагу, що через різного дозволу, освітлення телефонних екранів і комп'ютерних дисплеїв фактичні кольори можуть незначно відрізнятися від зображень.